Умови доставки та оплати
Доставка здійснюється тільки по передоплаті.
Способи доставки
- Нова ПоштаПри оформленні замовлення, накладний платіж передбачає передплату 25-30% вартості товару (завдаток відповідає вартості доставки товара в обидві сторони), ця сума віднімається від суми накладного платежу. Орієтовну ціну доставки розрахує наш менеджер.
- Самовивіз
- DeliveryПри оформленні замовлення накладним платежем, передбачається передоплата у розмірі 25-30% вартості товару (завдаток відповідає вартості доставки товару в обидві сторони), ця сума віднімається від суми накладного платежу. Орієнтовну ціну доставки розрахує наш менеджер.
- Власна доставка від магазину по КиєвуВартість доставки 700.00 ₴.правий берег-600 грн лівий берег-700 грн
- СамовивізБезкоштовно
Способи оплати
- Пром-оплата
- ПісляплатаПрацюємо за передоплатою ,при оформленні замовлення наш фахівець уточнить всю необхідну інформацію
- Оплата на рахунокпісля оплати надішліть квитанцію на вайбер
- Готівкою
- Оплата за реквізитами
- ТерміналОплата на місці при отриманні замовлення
Гарантія:
Гарантія
Кожен реалізований товар у магазині супроводжується гарантійним талоном, що підтвердженням гарантійних зобов'язань. Наша компанія надає гарантію на всі товари від 3 до 6 місяців.
При обміні чи поверненні товару покупець повинен мати при собі паспорт, а також товарний чи касовий чек чи інший документ, що підтверджує оплату вказаного виробу.
Товари, які не підлягають поверненню чи обміну відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»:
Засоби гігієни та хімія
Післягарантійне обслуговування
У разі виявлення дефекту або поломки придбаного товару ви можете звернутися до менеджера компанії. Ми оперативно оформимо та опрацюємо вашу заявку, а наші кваліфіковані майстри усунуть усі несправності у найкоротші терміни.
Кожен реалізований товар у магазині супроводжується гарантійним талоном, що підтвердженням гарантійних зобов'язань. Наша компанія надає гарантію на всі товари від 3 до 6 місяців.
При обміні чи поверненні товару покупець повинен мати при собі паспорт, а також товарний чи касовий чек чи інший документ, що підтверджує оплату вказаного виробу.
Товари, які не підлягають поверненню чи обміну відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»:
Засоби гігієни та хімія
Післягарантійне обслуговування
У разі виявлення дефекту або поломки придбаного товару ви можете звернутися до менеджера компанії. Ми оперативно оформимо та опрацюємо вашу заявку, а наші кваліфіковані майстри усунуть усі несправності у найкоротші терміни.